Гoлoвнa тeмa сaміту — «Випeрeджaючи мaйбутнє». 20 нaйкрaщиx HRD вeликиx укрaїнськиx тa міжнaрoдниx кoмпaній oбгoвoрили виклики в упрaвлінні пeрсoнaлoм тa пoділилися пeрeвірeними рішeннями щoдo мoтивaції пeрсoнaлу, eфeктивнішoгo нaймaння прaцівників, a тaкoж як вoни бaчaть нoву рoль HR-дeпaртaмeнтів у нaйближчoму мaйбутньoму.
Прoгрaмa сaміту склaдaлaся з двox блoків: Human Capital — прo мoтивaцію кoмaнди, нaвички мaйбутньoгo, ствoрeння умoв угоду кому) eфeктивнoї рoбoти у нoвoму фoрмaті тa Function Transformation — прo трaнсфoрмaцію рoлі HR у кoмпaніяx мaйбутньoгo.
Мoтивувaти, нaвчaти тa рoбити щaсливими
Якщo кoмпaнії xoчуть пoдoлaти гoлoвний виклик у бoрoтьбі вслед таланти, то вже сьогодні мають думати относительно те, як та чого навчати своїх співробітників. У найближчі роки 54% працівників потребуватимуть перепідготовки, а загалом 205 млн людей у світі залишаються кроме роботи (проти 187 млн у 2019 році). Такими даними поділилася ректорка Academy DTEK Валерія Заболотна.
«Метатренди сьогодні — це зміни в технологіях: автоматизація та технологічні інновації, великі дані та поглиблена аналітика, зміни в розподілі трудових ресурсів, зміна демографічного складу населення, зсув балансу сил в геополітиці та економіці, мегаполіси та агломерації, зміни цінностей та культури працездатного населення. Вже сьогодні HRD мають враховувати ці тенденції, щоб забезпечити свої компанії співробітниками у найближчі кілька років», — сказала у своєму виступі Валерія Заболотна.
Спікери івенту — HRD компанії Moneyveo Вікторія Золотаревська, в. о. Human Capital Director StarLightMedia Наталія Волнянська, керівник департаменту управління персоналом РГК Костянтин Єрофтєєв, HRD fintech-компанії LeoGaming Олена Подолян, менеджерка точно по роботі з персоналом «Філіп Морріс Україна» Муся Барсукова, керівниця проєктного офісу «Філіп Морріс Україна« Мариша Друцька, старша директорка з управління людьми в ЕПАМ (регіон Азія, Іспанія, Україна) Леся Кирильчук, HR-директорка Bayadera Group Милаша Савицька та керівниця департаменту з управління персоналом YASNO Люля Єропкіна — розповідали насчет те, що таке нова мотивація у постковідному світі, як розвивати фінтех-команди у висококонкурентній сфері серед IT-спеціалістів, як заохотити співробітників поперед створення інноваційних продуктів из-за навчання, як впровадження розумних підказок, «наджів», допомагає підвищити ефективність роботи менеджерів, як отнюдь не втрачати ефективність следовать гібридних форматів роботи та чому нужно тримати фокус получи клієнтоцентричність.
«У 2020 році понад 2,5 тисячі наших співробітників пройшли корпоративне навчання у межах проєктів РГК. Ми побудували навчання держи базі Києво-Могилянської бізнес-школи та Львівської бізнес-школи. Квінтесенцією програми розвитку лідерства стала наша власна топшкола РГК. Главное її у тому, що топменеджери РГК здійснюють коучинг та наставництво слухачів щодо внутрішніх бізнес-процесів і стратегії розвитку бізнес-напрямів. Але найголовніше, що найкращі проєкти, які розробляються у школі, втілюються у РГК. Ми вже маємо декілька нових інноваційних бізнес-напрямів, які розробили під пора навчання наші співробітники», — розповідає керівник департаменту управління персоналом РГК Костянтин Єрофтєєв.
Керівник департаменту управління персоналом РГК Костянтин Єрофтєєв
Ради те, як і що мотивує команду, возьми що орієнтуватися, розробляючи стратегію перебудови компанії під покоління Z либо формуючи кар’єрний ож для міленіалів і бумерів, та як розвивати людей у компанії, обговорили учасники панельної дискусії «Мотивація, автоматизація та new skills» HRD «Київстар» Ксюша Олійник, директорка за роботі з персоналом, корпоративного партнерства та комунікацій Astarta-Kiev Світлана Мозгова, HRD «Нова пошта» Ніна Масюк та директорка з персоналу, соціального розвитку та екології ДТЕК Олена Семич. Модерував дорожка CEO першої онлайн-платформи з пошуку роботи в Україні robota.ua Кірілл Манковскі.
У першому блоці HR Wisdom Summit обговорювали також тему аналізу та збирання великих даних на кращої роботи HR-департаментів. «Використовуючи HR- аналітику, ви можете раньше 80% підвищити ефективність рекрутингу, задолго. Ant. с 50% знизити плинність кадрів та перед 25% підвищити результативність бізнесу», — вважає начальник з управління персоналом «Медіа Групи Україна» Євген Бондаренко. У своєму виступі він навів статистику залежності результативності бізнесу та аналітики HR-процесів.
Управленец з управління персоналом «Медіа Групи Україна» Євген Бондаренко
Безлюдный (=малолюдный) менш важливою була проблематика гендерного балансу у компаніях. «Рівність — це глобальний тренд. Щороку у світі кількість жінок получи и распишись посадах СЕО збільшується держи 5%. В Україні 30,6% жінок сверху посадах топменеджерів», — ділиться Chief Governance Officer холдингу Techiia Люсиша Ткач-Ключник. У своєму виступі спікерка наводила дані, які свідчать относительно те, що гендерно збалансований топменеджмент — це вигідно бізнесу, адже 75% компаній, які відстежують гендерне різноманіття держи керівних посадах, повідомили для збільшення прибутку держи 5-20%. На кожні 10% збільшення гендерної рівності бізнес констатує зростання доходів в 1-2%.
Chief Governance Officer холдингу Techiia Людуха Ткач-Ключник
В інноваційних компаніях HRD має брати жеребий у розробленні стратегії
HR-стратегія маловыгодный може існувати окремо від стратегії компанії загалом. Цена HRD варто обговорити у команді, усі мають розуміти її важливість, вона змінюється залежно від вимог та цілей компанії. Относительно роль HR у формуванні бізнес-стратегії розповіли директорка департаменту согласно роботі з персоналом «Континентал Фармерз Груп» Ірина Романенко та бугор з організаційного розвитку FAVBET Євген Дзюменко.
«HR-стратегія — це отнюдь не план роботи HR-департаменту, а стратегія роботи з персоналом і організацією всієї компанії про реалізації бізнес-амбіцій», — розповів насчет роль HRD у розробленні стратегії Євген Дзюменко.
Наприкінці саміту VP, Talent Management в Intellias Романчик Гапачило підсумував, що у людиноцентричних компаніях фінансові показники вищі.
Завершенням саміту стала церемонія нагородження найкращих HR-директорів та компаній України у номінації «Найкращий бренд роботодавця». У лонг-эзерфолий рейтингів «Найкращий роботодавець» та «Найкращий HRD» увійшли майже 200 українських компаній та їхніх кадрових управлінців. Топ-30 визначали експерти з національних і міжнародних рекрутингових агентств. Повний отнесение к разряду та його методологію если опубліковано у найближчому номері журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших».
Організатори дякують партнерам заходу: головному партнеру «Медіа Група Україна», технологічному партнеру FAVBET, партнеру, що приймає, DTEK Academy, HR-партнеру robota.ua, продуктовому партнеру PepsiCo, чайному партнеру «СОЛОМІЯ», партнеру кава-пауз «КИЇВ ХЛІБ», партнеру ланчу «ФудМама», партнеру найсмачніших сирних подарунків исполнение) наших спікерів компанії ProCheese, сервісу оренди павербанків Power Now, горілчаному бренду Nemiroff та оператору власної мережі преміальних Led-екранів у Києві XVision, лідеру алкогольної галузі України BAYADERA GROUP.
А також нашим медіапартнерам: «1 діловому каналу», «Апостроф ТВ», «5 каналу», «33 каналу», журналу «Мері Клер Україна», ТРК «Україна», порталу «Уже после», інтернет-виданню «Comments.ua», інтернет-виданню Мarketer.ua, Соцпорталу, інтернет-порталу PaySpace Magazine, сайту «Си ХОЧУ», сайту Liga.net.