Як комунікувати, коли бізнесу довіряють більше, ніж ЗМІ: тези Антикризового PR-марафону

20 трaвня нa Aнтикризoвoму PR-мaрaфoні 25 тoпoвиx фaxівців із кoмунікaцій пoділилися нoвими інструмeнтaми взaємoдії з aудитoрією, пoбудoви пeрсoнaльнoгo брeндa тa рeпутaції. Тисячі учaсників oтримaли інструмeнти від «Київстaр», WOG, Kernel, FAVBET тa іншиx прoвідниx кoмпaній у фoрмaті oнлaйн-трaнсляції тa нaживo в іннoвaційнoму мaйдaнчику UNIT.City.

Вeдучими зaxoду стaли тeлeвeдучa, журнaліст Oлeнa Мoрoзoвa тa тeлeвeдучий, мeдіaмeнeджeр, шeф-рeдaктoр Obozrevatel TV Вaдим Кoлoдійчук.

Дирeктoркa з кoрпoрaтивниx кoмунікaцій «AрсeлoрМіттaл Кривий Ріг» Яринa Ключкoвськa пoділилaся трeндaми у кoмунікaції тa дoвeлa, чoму ринку нeoбxіднe нoвe диxaння. 

Рeзультaти дoсліджeння КМІС, прoвeдeнoгo у грудні 2020 рoку,  нeвтішні: вoлoнтeрaм, цeркві тa грoмaдським oргaнізaціям слуги дoвіряють більшe, aніж ЗМІ. Ми живeмo зa чaсів прoцвітaння джинси, вeличeзнoї кількoсті інфoрмaції тa кoрпoрaтивнoгo нaрцисизму. Пeрeд нaми стoїть вибір: aби йти зa мaрнoслaвствoм, aбo пoчaти принoсити рeaльну цінність. 

Яринa прeзeнтувaлa пoкрoкoвий плaн дій, як бізнeсу стaти ближчим тa спрaвді кoрисним пользу кого стeйкxoлдeрів: 

  • припинити плутaти рeпутaцію тa eгo:  зaмість любити сeбe в інфoрмaційнoму прoстoрі, пoлюбити людeй, у чиїx гoлoвax живe нaшa рeпутaція;
  • зaсвoїти, щo критикa — цe нe кризa, a звoрoтний зв’язoк;
  • зaбути слoвo «aудитoрія», зaмість ньoгo — стeйкxoлдeри: гоминиды, що ухвалюють рішення, від них залежить ваша репутація та успіх у досягненні цілей компанії;
  • вимірювати приставки не- охоплення, а зміни у поведінці цільових людей.

 «Ми з вами стейкхолдери Києва, а отже, ми відповідаємо вслед якість життя у столиці», — PR-полководец, співвласник компанії «Ресторанські» Сергій Дідковський розповів, як PR-фахівець може допомогти містянам обрати граница.

За допомогою спеціаліста з комунікацій виборець може сформувати запит после посади мера, таким чином має бути створена стратегія міста, що його розвиває та рятує. Йдеться относительно захист історичних будівель, озеленення, перероблення сміття, управління трафіком, комунікації тощо. Завдання фахівця, який прагне розвивати місто: допомогти містянам зробити такий вибір, вслед якого ані виборцю, ані спеціалісту мало-: неграмотный буде соромно. 

У 2019 році Академія ДТЕК стала переможцем конкурсу найкращих корпоративних університетів світу Global CUU Awards 2019 у номінації «Корпоративна відповідальність».

Ради те, як Академія реалізувала проєкт, що працює з державою та суспільством, получи Антикризовому PR-марафоні розповіла керівниця департаменту маркетингу та комунікацій компанії Тетяна Шерман.

Узявшись из-за спільний проєкт із міністерством, ми розуміли, що всі зміни мають починатися зі співробітника. Тому зосередилися бери трьох напрямах:

  •  навчання держслужбовців;
  • розроблення та актуалізація професійних стандартів;
  • взаємодія з державними вишами.

Важливість інтеграції КСВ у бізнес-форма у форматі панельної дискусії обговорили:

  • Маріанна Коніна, Chief Public Engagement Officer у TECHIIA holding,
  • Сергій Демченко, вождь управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ»,
  • Тіна Михайловська, співзасновниця та керівниця БФ «Життєлюб».

Модераторкою була Світлана Пистолет, директорка зі стратегічних партнерств БФ «Таблеточки».

Сергій Демченко: 

Магістральним ядром соціальної відповідальності компанії є цінова пропозиція: ми пропонуємо найнижчі ціни возьми соціальні групи товарів. Також ми запустили низку соціальних проєктів із Rozetka та «Нова пошта», а згодом стартує загальнонаціональний проєкт з Міністерством соціальної політики. 

Маріанна Коніна: 

Ми створили фундацію TECHIIA, яка реалізує проєкти в Україні, але ми працюємо по-над розширенням. Так, WePlay получи початку пандемії провели кіберспортивний благодійний турнір, кошти з якого пішли двом організаціям, що розробляють вакцини від коронавірусу. Проєкти КСВ створюють середовище, в якому всі учасники можуть розвиватися та досягати більшого.

Тіна Михаловська: 

Пользу кого ефективної взаємодії важливо обрати тему, що збігається з метою засновника компанії, колективу, бренда, аудиторії.  

Світлана Игрушка: 

 Стратегія активності бізнесу у напрямі КСВ — це win-win-win: виграє бізнес, пріоритетні стейкхолдери та суспільство загалом. 

Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенія Тюрікова розповіла для антикризові комунікації в Entertainment Tech — бізнесі в ігровій індустрії, що трансформується. 

Головний виклик — криза довіри впредь до індустрії, саме тому компанія сьогодні працює вслед трьома напрямами: новий  рівень комунікації з державним та економічним сектором, перехід перед сегмента entertainment  tech, нова красноречие у суспільстві. 

Наше завдання — побудувати lifestyle-бренд. У суспільстві завжди були і будуть ігри, і ми виступаємо вслед розвиток культури гри, розважальних сервісів. Індустрія геймінгу залишається драйвером новітніх технологій та об\’єднує провідних IT-фахівців з усього світу. К якісної трансформації ми запросили по співпраці креативного партнера — агенцію Banda. Выше- вектор: людяна комунікація, свобода повідомлення і сила креативу, надо омніканальною реалізацію яких ми будемо боевито працювати протягом року.

Менеджер з корпоративних зв\’язків «Київстар» Анночка Захараш розповіла, чому кризи уникнути неможливо, але підготуватися вплоть до неї можна і потрібно.

Завдання счастливо-якого керівника PR-відділу — створити таку команду, в якій будуть різні род (человеческий, з різними поглядами і розумінням. В умовах кризи важливо почути різні точки зору, аби ухвалити рішення. Криза настане всего-що, головне — в якій формі ви її зустрінете. Завдання PR-фахівця — налагоджувати процеси і «репетирувати» кризи.

«Раніше репутацією називали тетунька, що про вам говорять інші. Сьогодні репутація — це тёцка, що про вам знайдуть!» — digital-президент Ekonomika+, медіаконсультант Олександр Клімашевський розповів, як убезпечити бізнес від репутаційних втрат.

З учасниками марафону він поділився інструментами, які допоможуть бізнесу уникнути репутаційних втрат:

  • моніторити неперсоналізовану пошукову видачу;
  • стимулювати користувачів залишати відгуки;
  •  взаємодіяти зі згадуваннями (робити це можна вследствие Buffer — сервіс з можливістю відповіді з інтерфейсу).

Промо во (избежание проєкту «Маска» зробила PR-экипаж телеканалу «Україна» помимо залучення агенцій. Як їй це вдалося, розповіли директорка з комунікацій телеканалу «Україна» Марія Пінчук та директорка департаменту з корпоративних комунікацій «Медіа Група Україна» Олена Шрамко.

 «Образина» виходила під период чергового локдауну та третьої хвилі коронавірусу. Нашим завданням було дати позитивну психологічну пігулку. Це був отечественный тон оф войс.  Наша стратегія: планова робота (прес-реліз, служба, унікальний промо- та PR-контент) +  креатив команди + постійна гнучкість та моніторинг + любов задолго. Ant. с проєкту».

Спікерки поділилися проморішеннями, які допомогли досягти результату: залучення по перегляду шоу 14,5 млн глядачів. Серед інструментів: найдовша промокампанія, унікальний контент во (избежание діджитал,  Backshow та таємний діджитальний ведучий (контент лише в (видах YouTube та Instagram «Маски»), «заборонений» престур получи и распишись майданчик для 39 журналістів та блогерів, виставка масок у ЦУМі тощо.

«Головна сверток генерального директора сьогодні — стати Chief Empathy Officer», — переконана керівниця PR-напряму EVA Олександра Гнатик. З учасниками марафону вона поділилася статистикою, що свідчить оборона кризу довіри после лідерів, та зауважила, що бізнес стає найбільшим елементом довіри серед людей.

У праздник час, як світ дедалі глибше занурюється у недовіру та дезінформацію, бізнес стає єдиною інституцією, якій довіряють. 61% людей виявили довіру бізнесу під полоса пандемії. І такі високі вимоги до самого бізнесу означають такі самі високі вимоги впредь до генеральних директорів.

Нова образ генерального директора — Chief Empathy Officer, дефензива якого полягає у:

  • готовності зізнатися у своїй вразливості;
  • замість звільнення креативні рішення в (видах ведення бізнесу та управління персоналом;
  • залучати, надихати, взаємодіяти;
  • дбати насчет безпеку співробітників вплоть до того, як подбати ради бізнес;
  • дбати относительно темп та якість комунікацій, СЕО має бути постійно в зв’язку з командою.

Як вийти з репутаційного скандалу, особливо коль ти винний? Кейсом успішної комунікації поділилася  директорка з комунікацій АЗС WOG Олена Осипчук

Найкраща криза — це та, яку ми пережили і относительно яку ніхто мало-: неграмотный дізнався. У 2019 році стався факап: ми заправили майже 50 автівок змішаним пальним замість А-95, і всі вони вийшли з ладу. Попри повну автоматизацію оформлення постачання пального з нафтобази возьми АЗК, цього разу спрацював людський чинник. 

Олена особисто зателефонувала кожному, вибачилася, а компанія повністю відшкодувала клієнтам збитки. Згодом у компанії промоніторили, скільки з цих клієнтів пішло. Жодного! Навіть більше, для WOG не було жодного негативного коментаря у соцмережах. 

«Найголовніше — швидко відреагувати та забезпечити індивідуальний підхід прежде кожного постраждалого автовласника».

Персональний брендинг та вплив репутації та активної публічної позиції топ-менеджера бери бізнес у форматі панельної дискусії обговорили:

  • Анюта Давиденко, PR agent Гарика Корогодського та Володимира Дантеса;
  • Олександра Погоріла, директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця комунікаційної агенції UAgency.

Модераторкою була Олена Дерев’янко, віце-президентка Української PR-ліги.

Олександра Погоріла: «Важливо мало-: неграмотный те, як ти комунікуєш, а тёцка, як ти чиниш насправді. Если у тебе є достойні проєкти, працювати у комунікаціях (за)просто. Публічність акціонера впливає сверху проєкти, комплаєнси, банківські ставки, довіру клієнтів та команди. UNIT.City отримав фінансування від Європейського інвестиційного банку, зокрема завдяки репутаційному капіталу компанії».

Нюраша Давиденко: «Публічність Гарика Корогодського сприятливо впливає держи фонд «Життєлюб»: більшість проєктів реалізується тому, що род (человеческий йому довіряють! У роботі з ним найважче тетенька, що ніколи безвыгодный можна передбачити, що він скаже у прямому ефірі та як це сприйме аудиторія, или у нас завжди є запасні плани, як ми будемо в це реагувати».

«Успіх керівника — це успіх команди, тому бренд керівника залежить від того, наскільки сильна банда і наскільки йому вдалося створити клімат всередині команди», — правитель авіакомпанії МАУ Євгеній Дихне переконав у важливості внутрішньої комунікації.

Конкуренція змушує нас щодня ухвалювати швидкі рішення, а це можливо лише тоді, если керівник довіряє команді і передає їй великі повноваження. Саме тому внутрішня комунікація малограмотный менш важлива, ніж зовнішня.

Обговорили актуальні PR-інструменти та поділилися цікавими кейсами використання соцмереж:

  • Екатерина Гуленок, керівниця напряму корпоративних комунікацій «Брокард-Україна»;                                                                                                                                                                       
  • Ксанка Коваль, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel;                                                                                                                                                                                                 
  • Олена Бабикіна, старша менеджерка з корпоративних відносин Carlsberg Ukraine;                                                                                                                                                              
  • Наталія Ревун, PR-директорка SAGA Development.

Модераторка: Ксюша Миронько, директорка з комунікацій Евка.

Оксана Коваль: «Ми присутні у всіх соцмережах, навіть у Tik Tok! Предварительно речі, Tik Tok добре працює исполнение) HR-бренда. Нам у коментарях убыстренно пишуть, що хотіли би влаштуватися впредь до Kernel на роботу. Коль ми випустили відео з вакансією, отримали понад 100 заявок возьми одну позицію».

Наталія Ревушка: «У нас є кейс продажу преміальної квартири нате Подолі через «Інстаграм», причому довів клієнта накануне покупки SMM-менеджер!».

Після Антикризового PR-марафону відбулася церемонія нагородження найкращих PR-фахівців. Переможців плут онлайн-спільнота голосуванням для сайті та експертне журі. 

Чудовим завершенням церемонії став виступ саксофоніста, композитора, музиканта  Дениса Коротєєва.

Організатори дякують партнерам:

  • генеральному партнеру — компанії FAVBET;
  • партнеру, що приймає —  UNIT.City;
  • BRUNCH любовник — мультизлакові снеки нового покоління BRUNCH;
  • партнеру кава-пауз — компанії «Соломія»;
  • водному партнеру — бренду «ЙОДО»; 
  • компанії «AB InBev Efes Україна»;
  • торговельній марці Jack Daniel\’s.

А також медіапартнерам:

  • «ТРК Україна»; 
  • «Апостроф ТВ»; 
  • «5 каналу»; 
  • «АДВ Експерт»; 
  • Creativity.ua;
  • журналу «Marie Claire Україна»;
  • онлайн-платформі креативних індустрій України CASES; 
  • порталу «Ліга 360»;
  • Асоціації адвокатів України;
  • сайту LIGA.net;
  • порталу postfactum.info;
  • порталу «Букви»;
  • порталу  «Корреспондент»;
  • «Артприз».

Організатори:

Ekonomika + — бізнес/медіа аппарат, в яке входять: лідер ділового контенту рукоделие, онлайн-медіа ради PR і маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та записи «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Компанія щорічно коротать майже 20 бізнес-заходів, серед яких: одаренный фестиваль для малого і середнього бізнесу Get Business Festival, обмін кейсами між HR-фахівцями по (по грибы) межею стандартних компетенцій HR-марафон, досвід ділових жінок She Congress, стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу Business Wisdom Summit.

Marketing Media Review — це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті ради вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв\’ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.