«Нoвe життя стaриx рeчeй, aбo мoдний aпсaйклінг з турбoтoю прo сeрeдoвищe» — oсвітня oнлaйн-прoгрaмa з мeтoю пoпуляризaції принципу усвідoмлeнoгo підxoду дo мoди тa відпoвідaльнoгo стaвлeння дo спoживaння прeдмeтів oдягу, взуття, aксeсуaрів. Це назва серії з восьми воркшопів, яка є основою онлайн-проєкту из-за участі фахівців у сфері апсайклінгу.
Проєкт реалізовується из-за співфінансування Посольства Нідерландів в Україні та после підтримки Українського культурного фонду. Партнери: Lviv Fashion Week, Zero Waste Lviv.
Серія відеороликів (Вотан з яких виготовлений з використанням технології VR) — це мало-: неграмотный лише промоція екожиття та екомотивація, а й набір практичних інструкцій, рекомендацій на застосування на щодень. Це набір звичок і навичок «модного» апсайклінгу, які стануть у пригоді кожному прихильнику принципу відповідального споживання. Відтак, у кожному з 8-ми відеороликів глядач отримає коротку чітку інструкцію і візуалізацію схеми апсайклінгу.
Серед спікерів: Януша Червінська, дизайнерка бренду Yana Chervinska, засновниця платформи стійкої моди Sustainable Fashion Pad, засновниця ГО Беззайве, координаторка Мережі екостанцій України; дизайнерки Лёна Стеблак (бренд Olga Steblak) та Леся Марчук (бренд Olesya Marchuk); Ірина Соловій — дизайнерка, авторка бренду екологічного пакування «Згорток»; Ксения Гураль — дизайнерка бренду Gural jewelry; Іва Репницька та Наталія Капустинська — авторки численних майстер-класів получи тему апсайклінгу; Marta Skinnysticks — авторка бренду художнього розпису одягу Skinnysticks.
Програма для тему апсайклінгу если однаково цікавою як для того тих, хто предприимчиво практикує принцип усвідомленого підходу вплоть до моди, так і про тих, хто хоче, але никак не знає, з чого почати та як впровадити у щоденне життя альтернат відповідального споживання. Проєкт розрахований получай широку аудиторію людей, які маловыгодный є клієнтами люксових брендів, які можуть безлюдный (=малолюдный) цікавитися дизайнерським одягом та модою взагалі, а простой шукають спосіб переробити старі речі/одяг.
Саме тому у програмі використаний DIY-підхід (Do It Yourself, альбо ж зроби це самоуправно) — формат, коль люди створюють речі своїми руками, який сьогодні став окремим суспільним трендом та популярним явищем масової культури.
Серія відеороликів з’явилася в мережі у жовтні. Всі відеоролики є повністю доступними интересах перегляду на Facebook-сторінці та Youtube-каналі проєкту.