Гoлoвнa тeмa сaміту — «Випeрeджaючи мaйбутнє». 20 нaйкрaщиx HRD вeликиx укрaїнськиx тa міжнaрoдниx кoмпaній oбгoвoрили виклики в упрaвлінні пeрсoнaлoм тa пoділилися пeрeвірeними рішeннями щoдo мoтивaції пeрсoнaлу, eфeктивнішoгo нaймaння прaцівників, a тaкoж як вoни бaчaть нoву рoль HR-дeпaртaмeнтів у нaйближчoму мaйбутньoму.
Прoгрaмa сaміту склaдaлaся з двox блoків: Human Capital — прo мoтивaцію кoмaнди, нaвички мaйбутньoгo, ствoрeння умoв про eфeктивнoї рoбoти у нoвoму фoрмaті тa Function Transformation — прo трaнсфoрмaцію рoлі HR у кoмпaніяx мaйбутньoгo.
Мoтивувaти, нaвчaти тa рoбити щaсливими
Якщo кoмпaнії xoчуть пoдoлaти гoлoвний виклик у бoрoтьбі из-за таланти, то вже сьогодні мають думати оборона те, як та чого навчати своїх співробітників. У найближчі роки 54% працівників потребуватимуть перепідготовки, а загалом сьогодні 205 млн людей у світі залишаються за исключением. Ant. с роботи (проти 187 млн у 2019 році). Такими даними поділилася ректорка Academy DTEK Валерія Заболотна.
«Мегатренди сьогодні — це зміни в технологіях: автоматизація та технологічні інновації, великі дані та поглиблена аналітика, зміни в розподілі трудових ресурсів, зміна демографічного складу населення, зсув балансу сил в геополітиці та економіці, мегаполіси та агломерації, зміни цінностей та культури працездатного населення. Вже сьогодні HRD мають враховувати ці тенденції, щоб забезпечити свої компанії співробітниками у найближчі кілька років», — сказала у своєму виступі Валерія Заболотна.
Спікери івенту — HRD компанії Moneyveo Вікторія Золотаревська, в. о. Human Capital Director StarLightMedia Наталія Волнянська, керівник департаменту управління персоналом РГК Костянтин Єрофтєєв, HRD fintech-компанії LeoGaming Олена Подолян, менеджерка точно по роботі з персоналом «Філіп Морріс Україна» Мара Барсукова, керівниця проєктного офісу «Філіп Морріс Україна« Ина Друцька, старша директорка з управління людьми в ЕПАМ (регіон Азія, Іспанія, Україна) Леся Кирильчук, HR-директорка Bayadera Group Людаша Савицька та керівниця департаменту з управління персоналом YASNO Люля Єропкіна — розповідали относительно те, що таке нова мотивація у постковідному світі, як розвивати фінтех-команди у висококонкурентній сфері серед IT-спеціалістів, як заохотити співробітників вплоть до створення інноваційних продуктів вследствие навчання, як впровадження розумних підказок «наджів» допомагає підвищити ефективність роботи менеджерів, як малограмотный втрачати ефективність ради гібридних форматів роботи та чому венчание тримати фокус получи клієнтоцентричність.
«У 2020 році понад 2,5 тис. наших співробітників пройшли корпоративне навчання у межах проєктів РГК. Ми побудували навчання бери базі Києво-Могилянської бізнес-школи та Львівської бізнес-школи. Квінтесенцією програми розвитку лідерства стала наша власна топшкола РГК. Соль її у тому, що топменеджери РГК здійснюють коучинг та наставництво слухачів щодо внутрішніх бізнес-процесів і стратегії розвитку бізнес-напрямів. Але найголовніше, що найкращі проєкти, які розробляються у школі, втілюються у РГК. Ми вже маємо декілька нових інноваційних бізнес-напрямів, які розробили під часы навчання наші співробітники», — розповідає керівник департаменту управління персоналом РГК Костянтин Єрофтєєв.
керівник департаменту управління персоналом РГК Костянтин Єрофтєєв
Относительно те, як і що мотивує команду, получи що орієнтуватися, розробляючи стратегію перебудови компанії під покоління Z ли формуючи кар’єрний тактика для міленіалів і бумерів, та як розвивати людей у компанії, обговорили учасники панельної дискусії «Мотивація, автоматизація та new skills» HRD «Київстар» Ксения Олійник, директорка по части роботі з персоналом, корпоративного партнерства та комунікацій Astarta-Kiev Світлана Мозгова, HRD «Нова пошта» Ніна Масюк та директорка з персоналу, соціального розвитку та екології ДТЕК Олена Семич. Модерував плита CEO першої онлайн-платформи з пошуку роботи в Україні robota.ua Кірілл Манковскі.
У першому блоці HR Wisdom Summit обговорювали також тему аналізу та збирання великих даних чтобы кращої роботи HR-департаментів. «Використовуючи HR- аналітику, ви можете давно 80% підвищити ефективність рекрутингу, впредь до 50% знизити плинність кадрів та задолго. Ant. с 25% підвищити результативність бізнесу», — вважає руководитель з управління персоналом «Медіа Групи Україна» Євген Бондаренко. У своєму виступі він навів статистику залежності результативності бізнесу та аналітики HR-процесів.
бугор з управління персоналом «Медіа Групи Україна» Євген Бондаренко
Безграмотный менш важливою була проблема гендерного балансу у компаніях. «Рівність — це глобальний тренд. Щороку у світі кількість жінок для посадах СЕО збільшується нате 5%. В Україні 30,6% жінок получай посадах топменеджерів», — ділиться Chief Governance Officer холдингу Techiia Люля Ткач-Ключник. У своєму виступі спікерка наводила дані, які свідчать насчет те, що гендерно збалансований топменеджмент — це вигідно бізнесу, адже 75% компаній, які відстежують гендерне різноманіття возьми керівних посадах, повідомили оборона збільшення прибутку держи 5-20%. На кожні 10% збільшення гендерної рівності бізнес констатує зростання доходів для 1-2%.
Chief Governance Officer холдингу Techiia Людаха Ткач-Ключник
В інноваційних компаніях HRD має брати жребий у розробленні стратегії
HR-стратегія приставки не- може існувати окремо від стратегії компанії загалом. Амплуа HRD варто обговорити у команді, усі мають розуміти її важливість, вона змінюється залежно від вимог та цілей компанії. Насчет роль HR у формуванні бізнес-стратегії розповіли директорка департаменту согласно роботі з персоналом «Континентал Фармерз Груп» Ірина Романенко та бугор з організаційного розвитку FAVBET Євген Дзюменко.
«HR-стратегія — це далеко не план роботи HR-департаменту, а стратегія роботи з персоналом і організацією всієї компанії ради реалізації бізнес-амбіцій», — розповів насчет роль HRD у розробленні стратегії Євген Дзюменко.
Наприкінці саміту VP, Talent Management в Intellias Романя Гапачило підсумував, що у людиноцентричних компаніях фінансові показники вищі.
Завершенням саміту стала церемонія нагородження найкращих HR-директорів та компаній України у номінації «Найкращий бренд роботодавця». У лонг-нахзац рейтингів «Найкращий роботодавець» та «Найкращий HRD» увійшли майже 200 українських компаній та їхніх кадрових управлінців. Топ-30 визначали експерти з національних і міжнародних рекрутингових агентств. Повний показатель та його методологія будуть опубліковані у найближчому номері журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших».
Організатори дякують партнерам заходу: головному партнеру «Медіа Група Україна», технологічному партнеру FAVBET, партнеру, що приймає, DTEK Academy, HR-партнеру robota.ua, продуктовому партнеру PepsiCo, чайному партнеру «СОЛОМІЯ», партнеру кава-пауз «КИЇВ ХЛІБ», партнеру ланчу «ФудМама», партнеру сирних делікатесів PRO CHEESE, сервісу оренди павербанків Power Now, горілчаному бренду №1 в Україні Nemiroff та оператору власної мережі преміальних Led-екранів у Києві XVision, лідеру алкогольної галузі України BAYADERA GROUP.
А також нашим медіапартнерам: «1 діловому каналу», «Апостроф ТВ», «5 арык», «33 канал», журналу «Мері Клер Україна», ТРК «Україна», порталу «Задним числом», інтернет-виданню «Comments.ua», інтернет-виданню Мarketer.ua, Соцпорталу, інтернет-порталу PaySpace Magazine, сайту «Таким (образом ХОЧУ», сайту Liga.net.