Фінансовий аналіз

Гроші люблять обрахунок! І рахувати їх потрібно з різних боків. З різних боків потрібно дивитися на свій бізнес, щоб чітко розуміти, що впливає на кількість Ваших коштів.

Здавалося б, для цього ми просто взяли оплату від клієнта. Але цього уже достатньо, щоб створилось багато різноманітних фінансових звітів. Головним серед яких є звіт по платежах. З його допомогою в режимі реального час можна:

Переглядати залишки по будь-якій касі чи банківському рахунку.

Бачити загальні обороти за надходженням та витратами грошових засобів.

За необхідності звіряти залишки з детальною випискою.

Якщо Ви володієте мережею підрозділів, Ви зможете відразу бачити усі філії, але в той же час, кожна філія бачитиме лише свої фінанси.

А в окремому зведенні буде представлена прибутковість за кожним охопленим Вами регіоном.

Якщо комусь з постійних клієнтів надали послугу в борг, Ви все пам’ятатимете. В окремому реєстрі будуть зібрати усі боржники.

Отримані засоби можна проаналізувати у розрізі наданих послуг. У цьому звіті буде показано:

скільки разів, яка послуга була надана,

скільки коштів Ви заробили на ній,

загальні суми будуть підсумовані по кожній групі та підгрупі послуг,

Якщо для надання якоїсь групи послуг Ви купували спеціальне обладнання чи наймали додаткових працівників. Ви без клопотів зрозумієте, наскільки Ваші вкладення окуповуються.

Окремий звіт покаже розподіл сил під час надання послуг. Якщо щось погано розвивається, зверніть свою увагу на того, хто відповідає за цей напрям.

А також, якщо у Вас працюються кілька майстрів одного профілю, така аналітика допоможе Вам порівняти їх.

Понад те, Ви навіть отримаєте можливість контролювати розвиток будь-якого напрямку своєї діяльності. За кожним напрямком для Вас буде надана динаміка по часу.

Наприклад, Ви відкрили СПА-зону або почали робити масаж. Програма Вас покаже по цій групі послуг кількість відвідувачів у розрізі кожного місяця.

Якщо кількість продажів не особливо дешевих послуг знижується, перегляньте в цілому на поточний момент часу купівельну спроможність у звіті «Середній чек».

А також можете проаналізувати в якому ціновому сегменті людям найдоступніші Ваші послуги та товари. Якщо є щось особливо дороге і його не купують, зменшіть трохи ціну, Ви переможете на кількості проданого!

У нашій програмі можна також враховувати свої витрати. Тоді Ви краще контролюватимете їх. Ви бачитимете загальні суми за кожною статтею витрат. Суми формуватимуться щомісячно. Таким чином, Ви іще й з легкістю зможете простежувати динаміку.

Зверніть увагу, що кожен звіт супроводжують різноманітні графіки та діаграми — це для більшої наочності. Наприклад, тут зеленою лінією показано прибуток, а червоною — витрати. Також автоматично розраховується прибуток за кожен місяць Вашої складної роботи. Яка з запровадженням нашої програми обов’язково стане легкою!

Аналіз товару

Значною проблемою для салону краси чи перукарні також є облік товару та матеріалів. Для цього наша програма має окрему групу аналітичних звітів:

Базовий звіт покаже залишок товару на будь-яку дату. До того ж за кожним підрозділом, складом чи просто підзвітною особою.

Також, можна переглянути у грошовому еквіваленті, у кого, на яку суму є товару.

Є можливість зобразити обсяги продажів за будь-який період як за кожним товаром, так і за цілими групами та підгрупами.

За групами товару можна навіть простежити динаміку продажів з часом.

Є можливість побачити також і залежаний товар, який навпаки, ніяк не продається.

Програма може нагадати в окремому реєстрі про ті матеріали, які закінчуються.

А апогеєм роботи з товаром є комп’ютерний прогноз. Наша інтелектуальна система може навіть розрахувати за кожним товаром на скільки днів стабільної роботи його вистачить.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.